Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES COMUNITÀRIES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | PRÀCTIQUES COMUNITÀRIES | Codi | 14224402 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Pràctiques Externes obligatòria | Quart | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A23 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competèncias específiques, transversales i nuclears Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentament utilitzats pels professionales de l'àmbit | |
A24 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competèncias específiques, transversales i nuclears Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentament utilitzats pels professionales de l'àmbit | |
A39 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a las quales es poden aplicar Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentament utilitzats pels professionales de l'àmbit | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge Fa aportacions significatives o certes innovacions Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B2 |
Utilitzar la seva experiència i criteri per analitzar les causes d’ un problema i construir una solució més eficient i eficaç Proposar i construir en equip solucions a problemes en diversos àmbits, amb una visió global Identificar la problemàtica del pacient i saber prioritzar els problemes, segons la gravetat i la urgència | |
B3 |
Identificar la necessitat d’enfortir l’autoconfiança (sempre amb esperit crític) per tal de transmetre seguretat als usuaris o pacients | |
B4 |
Gestionar l’aprenentatge autònom utilitzant les estratègies i recursos més adequats Respectar als companys i a la institució a la qual es pertany | |
B5 |
Participar i col·laborar activament en les tasques de l’ equip i fomentar la confiança, la cordialitat i l’orientació a la tasca conjunta | |
B6 |
Reconèixer l’existència de costums i de creences que poden aconsellar l’evitació o la modificació d’actituds diagnòstiques i terapèutiques | |
B7 |
Utilitzar els principis gnerals de la bona comunicació (pròpies i del entrevistat | |
B8 |
Coneix el concepte de desenvolupament sostenibilista | |
B9 |
Conèixer les fonts d'informació científica. | |
B10 |
Admetre opinions d’altres col·legues, contràries a l’opinió pròpia | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics | |
C6 |
Identifica necessitats de formació |