Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Dret Ambiental (2014) |
Assignatures |
DRET AMBIENTAL COMPARAT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | DRET AMBIENTAL COMPARAT | Codi | 15675108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Obté informació jurídica orientada a la preparació de presentacions i informes | |
A2 |
Compara diferents cultures jurídiques i analitza la seva mútua influència Valora els elements essencials del dret ambiental com a espai de trobada de diferents cultures jurídiques | |
A3 |
Utilitza fonts d'informació pròpies del dret ambiental en llengües diferents de la de l'estudiant | |
A4 |
Valora el Dret com a producte cultural i adquirir una perspectiva crítica en relació amb la idea hegemònica de Dret | |
A5 |
Comunica coneixements d'un nivell avançat de manera eficient | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Experimenta amb procediments nous Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B3 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps Decideix que és allò que caldria que mostrés en relació al treball/projecte realitzat i ho aconsegueix d’ acord amb la seva planificació, en el termini previst Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge | |
B5 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Fa presentacions interessants i convincents Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Adapta la forma del missatge a les diverses situacions | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació |