Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Emprenedoria i Innovació (2014) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 16655301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de màster | Primer | AN conv. única |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Desenvolupar les competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integrador. Integrar els coneixements teòrics en les realitats en que es poden projectar. | |
A2 |
Integrar els coneixements teòrics en les realitats en que es poden projectar. | |
A3 |
Aplicar les tècniques pròpies per realitzar un pla estratègic d’una empresa innovadora. Desenvolupar un pla estratègic d’innovació. | |
A4 |
Aplicar les tècniques pròpies per realitzar un pla estratègic d’una empresa innovadora. | |
A6 |
Dissenyar estratègies per cooperar amb altres socis en projectes de R+D. Analitzar i utilitzar críticament les fonts d'informació i la bibliografia vinculades al treball. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge | |
B2 |
Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini | |
B3 |
Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps | |
B6 |
Adapta la forma del missatge a les diverses situacions | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals | |
C3 |
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat | |
C6 |
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals |