Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
INTRODUCCIÓ A LA QUÍMICA COMPUTACIONAL |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ A LA QUÍMICA COMPUTACIONAL | Codi | 20705204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1.1 | Destacar en l'estudi i coneixement de l'àmbit de recerca triat: avaluar la importància cientificotècnica, el potencial tecnològic i la viabilitat de la nanociencia, dels materials, del seu disseny, la seva preparació, propietats, processos i desenvolupaments, tècniques i aplicacions. | |
A1.3 | Planificar i executar projectes d’R+D+I relacionats amb el camp de les nanociències, els materials i les tecnologies químiques, elaborar-ne les conclusions i preparar els informes associats. | |
A1.4 | Concebre, dissenyar, construir, avaluar, reformular i mantenir equips, aplicacions o dissenys eficients per a estudis experimentals i de simulació numèrica en temes de tecnologia química. | |
A1.6 | Analitzar, identificar i valorar les dades obtingudes en els experiments i bases de dades del camp de la nanociència, els materials i la tecnologia química. | |
A2.2 | Avaluar críticament els resultats de recerca, pròpia o aliena, en el camp de la nanotecnologia, els materials i el disseny de producte i procés. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B4.1 | Aprendre de forma contínua. | |
B5.3 | Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu en un context de recerca i innovació. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C1.1 | Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |