Grado en Educación Primaria (2009) |
Asignaturas |
INTERVENCIÓN PSICOEDUCATIVA EN LAS DIFICULTADES DE COMUNICACIÓN, LECTURA Y ESCRITURA |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2017_18 |
Asignatura | INTERVENCIÓN PSICOEDUCATIVA EN LAS DIFICULTADES DE COMUNICACIÓN, LECTURA Y ESCRITURA | Código | 11234218 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | En la primera sessió de classe es presentarà la guia docent, el funcionament de l'assignatura i, el sistema i instruments d'avaluació. |
Sesión magistral | Explicació dels continguts dels mòduls amb suport de material imprès i digital. |
Estudios previos | Treball d'estudi i aprofundiment de les lectures recomanades per a cada mòdul. |
Estudio de caso | Estudi i resolució de casos pràctics que els alumnes, en petit grup,hauran d' analitzar emprant coneixements relacionats amb els continguts tractats en cada mòdul. Aprofitament del Pràcticum realitzat en els centres educatius. |
Atención personalizada | El sentit de l'atenció personalitzada és promoure l'avaluació formativa i formadora del procés d'ensenyament i aprenentatge. Es concreta en el seguiment del treball individual i d'equip de l'estudiant i en l'oferiment d'ajuda per a l'autoregulació del seu procés d'aprenentatge. En aquest sentit, es procurarà fer el retorn qualitatiu comentat tant del procés de treball com dels productes lliurats |