Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE | Codi | 11605112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Resolució de problemes, exercicis | Treball en grup i/o individual sobre casos pràctics o problemes plantejats a l'aula. | 50% | |
Presentacions / exposicions | Exposició oral en grup sobre un cas pràctic o un tema concret. Presentació oral i/o role-playing en grup d'un cas pràctic. |
40% | |
Altres | Es realitzarà una autoavaluació. L'alumne omplirà una rúbrica referent al seu autocompliment i implicació en les diferents activitats demanades pel professor. |
10% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'assistència a les classes és obligatòria. Cada professor/a establirà els mecanismes que cregui convenient per constatar l'assistència de l'alumnat a classe. Per a poder ser avaluat, l'alumne ha d'assistir, com a mínim, al 80% de les sessions presencials.
Per aprovar l'assignatura és necessari treure un mínim de 5 en cada part que forma l'avaluació continua (resolució de problemes i presentació/exposicions). No s'acceptaran treballs entregats forma de termini.
El màster no preveu la segona convocatòria, és per això que tampoc l'assignatura, ni dels treballs ni de les exposicions. |