2017_18
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE
   Avaluació
  Descripció Pes
Resolució de problemes, exercicis Treball en grup i/o individual sobre casos pràctics o problemes plantejats a l'aula. 50%
Presentacions / exposicions Exposició oral en grup sobre un cas pràctic o un tema concret.
Presentació oral i/o role-playing en grup d'un cas pràctic.
40%
Altres

Es realitzarà una autoavaluació. L'alumne omplirà una rúbrica referent al seu autocompliment i implicació en les diferents activitats demanades pel professor.

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

  • Assistència a classe

L'assistència a les classes és obligatòria. Cada professor/a establirà els mecanismes que cregui convenient per constatar l'assistència de l'alumnat a classe. Per a poder ser avaluat, l'alumne ha d'assistir, com a mínim, al 80% de les sessions presencials.

  • Requisits per aprovar l'assignatura

Per aprovar l'assignatura és necessari treure un mínim de 5 en cada part que forma l'avaluació continua (resolució de problemes i presentació/exposicions).

No s'acceptaran treballs entregats forma de termini.

  • Avaluació continuada
La nota final de l'assignatura es calcularà a partir de l'aplicació dels percentatges indicats:
  • 50% en la resolució de problemes o casos pràctics
  • 40% en les presentacions/exposicions
  • 10% de l'autoavaluació.
A part, la nota de cada una de les parts es calcularà de la següent manera:
  • Resolució de problemes/casos pràctics: es calcularà la nota a partir de fer la mitja de tots els treballs entregats, tant individuals com en grup, sobre els diferents casos o problemes presentats pel professor.
  • Presentacions/ exposicions: es farà la mitja de les dos exposicions o presentacions realitzades a classe. La nota de cada exposició serà el resultat de la mitja entre l'avaluació per part del professor i la coavaluació realitzada pels companys de classe.
  • Autoavaluació: al final de l'assignatura els alumnes ompliran una rúbrica en que analitzaran i avaluaran la seva implicació i autocompliment al llarg de l'assignatura.
  • Recuperació/Segona convocatòria

El màster no preveu la segona convocatòria, és per això que tampoc l'assignatura, ni dels treballs ni de les exposicions.