Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LES LLENGÜES I LITERATURA CATALANA I ESPANYOLA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LES LLENGÜES I LITERATURA CATALANA I ESPANYOLA | Codi | 11605142 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Treballs | Treballs sobre ensenyament-aprenentatge de la llengua catalana | 25% | |
Treballs | Treballs sobre ensenyament-aprenentatge de la literatura catalana | 25% | |
Treballs | Treballs sobre ensenyament-aprenentatge de la llengua espanyola | 25% | |
Treballs | Treballs sobre ensenyament-aprenentatge de la literatura espanyola | 25% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Als treballs, a més de la correcció i adequació del contingut, es tindrà en compte de manera especial el rigor en l'exposició, la coherència i l'estructura ordenada i eficaç del discurs, la cohesió, la riquesa lèxica i sintàctica i la correcció ortogràfica i gramatical. Per a poder ser avaluat, l'alumne ha d'assistir, com a mínim, al 80% de les sessions presencials. El màster no preveu la segona convocatòria, és per això que tampoc aquesta assignatura. |