Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA III |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA III | Codi | 11904107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Cap a una definició de Literatura Infantil i Juvenil | |
2. Funcions de la LIJ | |
3. Valor educatiu de la LIJ | |
4. La fascinació de la paraula: la literatura tradicional i popular | 4.1. Literatura oral no argumental 4.2. Literatura oral argumental |
5. Llibres per a nens lectors: gèneres de LIJ. | 5.1 Itineraris lectors |
6. Criteris de selecció d'un corpus de LIJ | |
7. Influències de la LIJ en la construcció del lector literari | |
8. Intertextualitat i metaficció a la LIJ | |
9. L'àlbum il.lustrat | |
10. Aplicació didàctica de la LIJ. Activitats i recursos d'animació lectora | |
11. Biblioteca i Pla lector de centre |