Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
DIRECCIÓ DE COMPTES EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES |
Recomanacions |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | DIRECCIÓ DE COMPTES EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12224116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Assignatures que es recomana cursar simultàniament | |||
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament | ||||||
|
Altres comentaris | |
L'assignatura participa d'una visió realment global però que, sense cap mena de dubte, serveix per aplicar després a disciplines professionals més concretes: el màrqueting directe, el màrqueting on line, etc... Moltes d'aquestes disciplines, probablement, representaran el gruix de les assignatures optatives de 4rt. Per altra banda, l'assignatura és molt pràctica i per tant els coneixements reals d'un professor en actiu (acumula experiències des de 1989 fins avui) són molt il·lustratius. D'aquí la importància de l'assistència a classe. |