Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012) |
Assignatures |
GESTIÓ DE LA COMUNICACIÓ EN LÍNIA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | GESTIÓ DE LA COMUNICACIÓ EN LÍNIA | Codi | 12765108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
, , , |
Abbate, J. (1999). Inventing the Internet. MIT Press. Aced, C. et al (2009). Visibilidad. Cómo gestionar la reputación online. Barcelona: Ediciones Gestión 2000. Anderson, C. (2008). Long Tail, The, Revised and Updated Edition: Why the Future of Business is Selling Less of More. Hyperion. Borges, B. (2009). Marketing 2.0: Bridging the Gap Between Seller and Buyer Through Social Media Marketing. Wheatmark. Celaya, J. (2009). La empresa en la web 2.0. Gestión 2000. [Available online] Meerman, D. (2010). The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly.Wiley. Safko, L et al (2010). The Social Media Bible: Tactics, Tools, and Strategies for Business Success (2nd edition). John Wiley & Sons. Weinberg, T. (2009). The New Community Rules: Marketing on the Social Web. O'Reilly. Zarrella, D. (2009). The Social Media Marketing Book. O'Reilly. |
|
Complementària | |