2017_18
Educational guide 
Faculty of Medicine and Health Sciences
A A 
english 
Bachelor's Degree in Human Nutrition and Dietetics (2010)
 Subjects
  NUTRITION AND PHYSICAL ACTIVITY
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A1 Identifica els factors nutricionals i avalua el seu paper en l’activitat física
Entendre els mecanismes fisiològics implicats en la nutrició i l’activitat física de determinades poblacions
Entendre, valorar i avaluar la importància de la hidratació en l’activitat física
Conèixer el concepte de suplement dietètic, doping i ajudes ergogèniques
Identificar els mecanismes fisiològics que controlen el metabolisme per comprendre les pautes que se segueixen en diverses condicions nutricionals i d’activitat física
Entendre, valorar i avaluar el paper dels macronutrients en l’activitat física
Entendre, valorar i avaluar el paper de les vitamines, minerals i oligoelements en l’activitat física
 A3 Comprendre, reflexionar i prendre consciència del funcionament del cos humà en condicions de salut per entendre les possibles alteracions patològiques.
Identifica els factors nutricionals i avalua el seu paper en l’activitat física
Entendre els mecanismes fisiològics implicats en la nutrició i l’activitat física de determinades poblacions
Identificar els mecanismes fisiològics que controlen el metabolisme per comprendre les pautes que se segueixen en diverses condicions nutricionals i d’activitat física
Conèixer els mecanismes homeostàtics i de regulació dels diversos sistemes i aparells
Conèixer i comprendre com afecten en l’estructura i la funció normal els diferents estats de la vida
 A8 Identifica els factors nutricionals i avalua el seu paper en l’activitat física
Entendre, valorar i avaluar la importància de la hidratació en l’activitat física
Conèixer el concepte de suplement dietètic, doping i ajudes ergogèniques
Entendre, valorar i avaluar el paper dels macronutrients en l’activitat física
Entendre, valorar i avaluar el paper de les vitamines, minerals i oligoelements en l’activitat física
 A17 Identifica els factors nutricionals i avalua el seu paper en l’activitat física
Entendre els mecanismes fisiològics implicats en la nutrició i l’activitat física de determinades poblacions
Entendre, valorar i avaluar la importància de la hidratació en l’activitat física
Conèixer el concepte de suplement dietètic, doping i ajudes ergogèniques
Conèixer el concepte de suplement dietètic, doping i ajudes ergogèniques
Identificar els mecanismes fisiològics que controlen el metabolisme per comprendre les pautes que se segueixen en diverses condicions nutricionals i d’activitat física
Entendre, valorar i avaluar el paper dels macronutrients en l’activitat física
Entendre, valorar i avaluar el paper de les vitamines, minerals i oligoelements en l’activitat física
Type B Code Learning outcomes
 B1 Learn by asking questions and take an interest in clearing up doubts.
Have an overview of the various theories and methodologies of a subject.
Autonomously adopt learning strategies in each situation.
Be able to use paradigms from other disciplines.
 B2 Selecciona un procediment d’entre els que li proposa el professor
 B3 Fer el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats
 B4 Decide how to manage and organize work and the time required to carry out a task on the basis of an initial schedule.
Decide how to manage and organize work and time.
Reflect on their learning process and learning needs.
 B5 Participate actively and share information, knowledge and experience.
 B9 Ser capaç d’obtenir, utilitzar i interpretar la informaicó científica a partir de les fonts bibliogràfiques
 B10 Entendre la relació entre el treball de recerca i la progressió del coneixement científic
Type C Code Learning outcomes
 C1 Understand the general meaning of texts that have non-routine information in a familiar subject area.
 C2 Understand basic computer hardware.
Use software for off-line communication: word processors, spreadsheets and digital presentations.
Use software for on-line communication: interactive tools (web, moodle, blogs, etc.), e-mail, forums, chat rooms, video conferences, collaborative work tools, etc.
 C3 Critically evaluate information and its sources, and add it to their own knowledge base and system of values.