Educational guide Faculty of Medicine and Health Sciences |
english |
Bachelor's Degree in Human Nutrition and Dietetics (2010) |
Subjects |
NUTRITION AND PHYSICAL ACTIVITY |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2017_18 |
Subject | NUTRITION AND PHYSICAL ACTIVITY | Code | 14224207 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Optional | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Identifica els factors nutricionals i avalua el seu paper en l’activitat física Entendre els mecanismes fisiològics implicats en la nutrició i l’activitat física de determinades poblacions Entendre, valorar i avaluar la importància de la hidratació en l’activitat física Conèixer el concepte de suplement dietètic, doping i ajudes ergogèniques Identificar els mecanismes fisiològics que controlen el metabolisme per comprendre les pautes que se segueixen en diverses condicions nutricionals i d’activitat física Entendre, valorar i avaluar el paper dels macronutrients en l’activitat física Entendre, valorar i avaluar el paper de les vitamines, minerals i oligoelements en l’activitat física | |
A3 |
Comprendre, reflexionar i prendre consciència del funcionament del cos humà en condicions de salut per entendre les possibles alteracions patològiques. Identifica els factors nutricionals i avalua el seu paper en l’activitat física Entendre els mecanismes fisiològics implicats en la nutrició i l’activitat física de determinades poblacions Identificar els mecanismes fisiològics que controlen el metabolisme per comprendre les pautes que se segueixen en diverses condicions nutricionals i d’activitat física Conèixer els mecanismes homeostàtics i de regulació dels diversos sistemes i aparells Conèixer i comprendre com afecten en l’estructura i la funció normal els diferents estats de la vida | |
A8 |
Identifica els factors nutricionals i avalua el seu paper en l’activitat física Entendre, valorar i avaluar la importància de la hidratació en l’activitat física Conèixer el concepte de suplement dietètic, doping i ajudes ergogèniques Entendre, valorar i avaluar el paper dels macronutrients en l’activitat física Entendre, valorar i avaluar el paper de les vitamines, minerals i oligoelements en l’activitat física | |
A17 |
Identifica els factors nutricionals i avalua el seu paper en l’activitat física Entendre els mecanismes fisiològics implicats en la nutrició i l’activitat física de determinades poblacions Entendre, valorar i avaluar la importància de la hidratació en l’activitat física Conèixer el concepte de suplement dietètic, doping i ajudes ergogèniques Conèixer el concepte de suplement dietètic, doping i ajudes ergogèniques Identificar els mecanismes fisiològics que controlen el metabolisme per comprendre les pautes que se segueixen en diverses condicions nutricionals i d’activitat física Entendre, valorar i avaluar el paper dels macronutrients en l’activitat física Entendre, valorar i avaluar el paper de les vitamines, minerals i oligoelements en l’activitat física | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1 |
Learn by asking questions and take an interest in clearing up doubts. Have an overview of the various theories and methodologies of a subject. Autonomously adopt learning strategies in each situation. Be able to use paradigms from other disciplines. | |
B2 |
Selecciona un procediment d’entre els que li proposa el professor | |
B3 |
Fer el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats | |
B4 |
Decide how to manage and organize work and the time required to carry out a task on the basis of an initial schedule. Decide how to manage and organize work and time. Reflect on their learning process and learning needs. | |
B5 |
Participate actively and share information, knowledge and experience. | |
B9 |
Ser capaç d’obtenir, utilitzar i interpretar la informaicó científica a partir de les fonts bibliogràfiques | |
B10 |
Entendre la relació entre el treball de recerca i la progressió del coneixement científic | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C1 |
Understand the general meaning of texts that have non-routine information in a familiar subject area. | |
C2 |
Understand basic computer hardware. Use software for off-line communication: word processors, spreadsheets and digital presentations. Use software for on-line communication: interactive tools (web, moodle, blogs, etc.), e-mail, forums, chat rooms, video conferences, collaborative work tools, etc. | |
C3 |
Critically evaluate information and its sources, and add it to their own knowledge base and system of values. |