Grado en Ingeniería Informática (2010) |
Asignaturas |
PROGRAMACIÓN |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2017_18 |
Asignatura | PROGRAMACIÓN | Código | 17234114 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Segundo | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
CM3 |
Participa i col·labora activament en les tasques de l'equip, porta a terme la seva aportació individual en el temps previst, té en compte l'aportació dels altres i retroalimenta de forma constructiva. | |
CM7 |
Coneix els conceptes bàsics de programació orientada a objectes. Implementa estructures de dades lineals en memòria estàtica. | |
CM8 |
És capaç d’implementar una aplicació basada en el paradigma orientat a objectes usant el llenguatge Java. Dissenya aplicacions orientades a objectes i representa usant el llenguatge UML. Dissenya una interfície gràfica senzilla, i implementa usant les eines SWING proporcionades pel llenguatge Java. | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B8 |
Participa i col·labora activament en les tasques de l'equip, porta a terme la seva aportació individual en el temps previst, té en compte l'aportació dels altres i retroalimenta de forma constructiva. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C4 |
Produce un texto escrito gramaticalmente correcto. Produce un texto escrito bien estructurado, claro y rico. |