Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
EDUCACIÓ PSICOMOTRIU I ATENCIÓ A LA DIVERSITAT EN EL MARC DE L'ESCOLA INCLUSIVA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | EDUCACIÓ PSICOMOTRIU I ATENCIÓ A LA DIVERSITAT EN EL MARC DE L'ESCOLA INCLUSIVA | Codi | 11264227 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A3 |
Entén significativament els diversos continguts de la psicomotricitat i la seva vinculació amb el concepte de globalitat de la persona. Comprèn la dimensió aplicada de la psicomotricitat | |
MEP1 |
Entén significativament els diferents continguts de la psicomotricitat i la seva vinculació al concepte de globalitat de la persona. | |
MEP2 |
Comprèn la dimensió aplicada de la psicomotricitat. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes Elabora una estratègia per a resoldre el problema Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació |