Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
FORMACIÓ PSICO-CORPORAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | FORMACIÓ PSICO-CORPORAL | Codi | 11264228 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
MEP1 |
Entén significativament els diferents continguts de la psicomotricitat i la seva vinculació al concepte de globalitat de la persona. Entén la dimenció aplicada de la psicomotricitat. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva Accepta i compleix les normes del grup Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones |