Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES II | Codi | 11904108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||||
Activitats Introductòries |
|
0% | ||||||||||
Sessió Magistral |
|
Efecte en treballs i proves mixtes | 30% | |||||||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Resolució de problemes Càlcul mental |
20% 10% |
|||||||||
Treballs |
|
Treballs en grup |
10% | |||||||||
Atenció personalitzada |
|
0% | ||||||||||
Proves mixtes |
|
Disseny d'activitats pràctiques |
30% | |||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
En 1a convocatòria, la nota de l'assignatura s'obté amb la mitjana ponderada de les notes de les activitats indicades i amb els pesos establerts. Per poder aprovar en primera convocatòria cal obtenir en la prova mixta un mínim de 5 punts i un mínim de 2 punts entre càlcul mental i resolució de problemes. En 2a convocatòria, la nota final també és la mitjana ponderada amb els mateixos pesos. Es manté la nota obtinguda en el treball,però caldrà recuperar la part de la prova mixta o la part de càlcul i problemes o les dues, si cap d'elles està aprovada. En qualsevol de les dues convocatòries, s'exigirà dominar les operacions bàsiques sense calculadora. Per al bon desenvolupament de les activitats avaluades, es limitarà l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves. Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament. |