Educational guide Faculty of Arts |
english |
Bachelor's Degree in Publicity and Public Relations (2009) |
Subjects |
ADVERTISING CREATIVITY |
Assessment |
IDENTIFYING DATA | 2017_18 |
Subject | ADVERTISING CREATIVITY | Code | 12224111 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
9 | Compulsory | Third | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Methodologies | Competences | Description | Weight | ||||||
Presentations / expositions |
|
Els treballs en grup incorporen una part avaluable mitjançant les presentacions orals | 5% | ||||||
Assignments |
|
Es realitzaran treballs individuals i en grup | 80% | ||||||
Simulation |
|
Es realitzarà una crònica individual de la simulació | 5% | ||||||
Others | Assistència, participació i actitud a les classes |
10% |
Other comments and second exam session | |||
Primera convocatòria Els estudiants que a final de curs no hagin obtingut una mitjana en els treballs superior a 5, hauran de repetir aquelles pràctiques suspeses de manera individual a la convocatòria de juny. Segona convocatòria L'alumnat que no segueixi l'avaluació contínua només té la possibilitat d'anar a 2a convocatòria. Avisar abans del 30 de setembre a la professora de voler optar per aquesta modalitat d'avaluació. Presentació de 6 de les pràctiques avaluables proposades durant el curs de manera individual (80%) i un únic examen teórico-pràctic (20%) que es realitzarà al juny. |