Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social (2013) |
Assignatures |
HISTÒRIA I TEORIA DE L'ANTROPOLOGIA URBANA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | HISTÒRIA I TEORIA DE L'ANTROPOLOGIA URBANA | Codi | 12815201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Reconèixer la epistemologia, la història de les escoles de pensament i les aproximacions teòriques i metodològiques sobre les ciutats, la construcció de la ciutadania i els sistemes urbans, així com els principals dominis analítics i temàtics de l'etnografia urbana, tant pel que fa al treball de diagnòstic i intervenció com a recerca bàsica | AC1 AC3 AC5 AC9 AC11 |
BC1 BC3 BC4 BC5 BC6 |
CC2 CC3 |
Identificar i avaluar les conseqüències de les transformacions i dinàmiques plurals i fluctuants de les ciutats contemporànies, tal com s'expressen en els àmbits urbanístic, patrimonial-turístic, lúdic i del gènere i la forma en que articulen noves formes d'expressió i interacció en els espais urbans | AC3 |
||
Utilitzar les habilitats metodològiques i coneixements especialitzats en tècniques d'investigació i intervenció que permetin l'estudi de la complexitat de les problemàtiques dels entorns metropolitans, els processos migratoris i la multiculturalitat, així com l'elaboració de projectes de recerca bàsica o aplicada per analitzar i assessorar sobre les fonts del problema i com abordar-los | AC5 |
||
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en l'avantguarda del camp d'estudi, en un context d'investigació. | BC3 |
||
Gestionar la informació i el coneixement. | CC3 |