Doble titulación de Grado en ADE y Finanzas y Contabilidad (2014) |
Asignaturas |
DIRECCIÓN ESTRATÉGICA DE MARKETING |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2017_18 |
Asignatura | DIRECCIÓN ESTRATÉGICA DE MARKETING | Código | 16904128 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Primer | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | |||||
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
|
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. També es tindrà en compte la participació a classe. |
15% | |||||
Presentaciones/exposiciones |
|
Exposició oral d’un treball (prèvia presentació escrita). |
35% | |||||
Pruebas objetivas de tipo test |
|
Prova integral de tota l’assignatura. Cal obtenir un mínim de 4 punts en aquesta prova per fer la mitjana de l’assignatura. | 50% | |||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
A la primera convocatòria és requerirà una qualificació mínima de 4 punts per al conjunt de les proves d'avaluació continuada (resolució de problemes + presentació del treball) per a fer la mitjana de l'assignatura. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A la segona convocatòria es farà un única prova integral que valdrà el 100 % de la nota. |