Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 19635302 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
30 | Treball fi de màster | Segon | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. | |
A2 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer les institucions i els organismes relacionats amb l'especialització escollida. | |
A3 |
Realitzar un estudi específic d'investigació o innovació dins el camp de l'enologia i turisme. Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. | |
A4 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional. | |
A5 |
Realitzar un estudi específic d'investigació o innovació dins el camp de l'enologia i turisme. Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. | |
A6 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. | |
A7 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. | |
A8 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. | |
A9 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional. | |
A10 |
Ser capaç de redactar i discutir en forma d'article científic o tècnic els resultats de la recerca pròpia. Realitzar un estudi específic d'investigació o innovació dins el camp de l'enologia i turisme. Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic. | |
CT2 |
Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació. | |
CT3 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars. | |
CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. | |
CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |