Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
NANOCIÈNCIA I NANOTECNOLOGIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | NANOCIÈNCIA I NANOTECNOLOGIA | Codi | 20705103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Entén i identifica els mètodes de fabricació i processament, estabilització i funcionalització dels materials. Formula el coneixement general dels principals materials rellevants en el camp de la Nanotecnologia. Reconeix els principis físics que donen lloc a les propietats relacionades amb el tamany de les nanoestructures. | |
A1.5 |
Dissenya i elabora productes que contenen nanoestructures com a elements diferencials de la seva composició. | |
A2.2 |
Formula un coneixement general de les tècniques més importants de caracterització de les nanoestructures. | |
A2.3 |
Assessora en assumptes de Nanociència i enginyeria legal, econòmica i financera relacionats amb l'aplicació dels resultats de recerca als àmbits industrials. | |
A2.4 |
Demostra que ha adquirit una visió general dels camps principals d'aplicació dels nanomaterials, emfatitzant aquelles que en l'actualitat tenen un major impacte social: nanobiotecnologia, nanomedicina, nanoelectrònica, Nanoenergia, entre d'altres. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4.1 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. | |
B4.2 |
Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes, i té criteri en la recerca de la informació. Selecciona un procediment d 'entre els que li proposa el professor. | |
B5.1 |
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca o treball. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps. Reflexiona sobre el seu procés d'aprenentatge i les seves necessitats d'aprenentatge. | |
B5.3 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts | |
C1.3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació |