|
A2 |
Dominar els fonaments lingüístics bàsics de la lingüística teòrica i aplicada |
|
A4 |
Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats |
|
A6 |
Planificar, estructurar i dissenyar unitats didàctiques, programar i pautar els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa |
|
A8 |
Aplicar els mètodes d'investigació propis de l'àmbit de la lingüística aplicada i la didàctica de l'anglès com a llengua estrangera al disseny i elaboració de projectes docents, acadèmics i / o d'investigació rigorosos i implementar els resultats a l'aula d'anglès |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
B1 |
Aprendre a aprendre. |
|
B2 |
Resoldre problemes complexos de manera efectiva en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp de l'ensenyament de la llengua anglesa |
|
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en l'avantguarda del camp d'estudi, en un context d'investigació |
|
B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
|
B5 |
Treballar en equip de forma col•laborativa i responsabilitat compartida, en clau de lideratge |
|
B6 |
Comunicar informació, idees, conclusions, problemes i solucions - i les raons que els sustenten - de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret |
|
B7 |
Sensibilització en temes mediambientals |
|
B8 No |
|
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
C1 No |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
C1 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
C2 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
C4 no |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
C3 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
|
C4 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |