Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE LA NEGOCIACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE LA NEGOCIACIÓ | Codi | 11204234 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Els alumnes realitzen comentaris critics de casos pràctics, participen de manera activa en aquestos (rols playings , simulacions). | 30% | ||||
Treballs |
|
- Realització de casos pràctics demanats a treballar dins i /o fora de l'aula. | 30% | ||||
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
|
Els alumnes realitzen un comentari personal sobre la sessió on vingui un expert en materia de negociació o mediació. | 5% | ||||
Pràctiques de camp/sortides |
|
A partir d'un guió elaborat pel professor l'alumne realitza una entrevista a un professional de la negociació i/o mediació. L'alumne ha de presentar una memòria de la mateixa i exposar-ho a l'aula. |
35% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Aquesta assignatura és eminentment pràctica, a fi de superar-la s'ha de tenir un mínim del 80% d'assistència a les classes, entregar i superar totes les pràctiques i exercicis plantejats amb nota mínima de 5. En totes les metodologies contemplades l'alumne ha de tenir un alt nivell de participació en els casos de rols playings/simulacions i assistència presencial a l'aula ja esmentada. En el cas de NO presentar cap de les pràctiques o suspendre dos de les plantejades, l'alumne realitzarà un examen tipus test de 25 preguntes, on els errors hi restaran, amb un cas pràctic per tal de superar l'assignatura, ja sigui en la primera o en segona convocatòria. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats que són avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant. |