2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Grau d'Educació Primària (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
B3
Elaboració de treballs d'aplicació d'estatègies didàctiques 5%
Proves mixtes
A1
A8
Dues proves parcials del contingut de l'assignatura 70%
Proves pràctiques
A1
A10
Activitats geomètriques amb GeoGebra 15%
Proves objectives de preguntes curtes
A1
B3
Valoració d'habilitats de càlcul mental en sentit global. Escrit, oral i explicitació d'estratègies. 10%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

En 1a convocatòria, la nota de l'assignatura s'obté amb la mitjana ponderada de les notes de les activitats indicades i amb els pesos establerts, sempre i quan a cada prova mixta ( parcial) s'hagi aconseguit un mínim de 5 punts sobre 10, i a més s'hagin aprovat les activitats complementàries que suposen un màxim de 1,5 punts a cada part del curs ( Total 3 punts. Cal, per tant, tenir una valoració mínima de 1,5 p).

Si no s'assoleix això, l'assignatura queda suspesa en primera convocatòria.
En 2a convocatòria, es manté la nota obtinguda en les proves pràctiques i els treballs. Només la prova objectiva , denominat càlcul mental, es pot millorar si no s'ha superat el 5 o bé si només calen unes dècimes per poder aprovar l'assignatura en primera convocatòria ( a criteri del professorat es podrà intentar millorar doncs aquesta part).
Les proves mixtes ( anomenades parcials) s'agruparan per a la segona convocatòria en un únic examen global del curs. S'aprovarà si la qualificació és 5 o superior. Es podrà optar a recuperar només la part no superada ( recuperació de parcials).També en aquest cas cal obtenir nota igual o superior a 5 per aprovar-los.
Als estudiants repetidors no se'ls manté cap nota d'activitats de cursos passats.
En qualsevol de les dues convocatòries s'exigirà dominar les operacions bàsiques sense calculadora. D'acord amb la normativa vigent el professorat podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.
Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel Consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.