Básica |
Ana Gené et al., Pensar, què bé!, Pagès edicions, 2007
, In-fàn-ci-a, Associació de Mestres Rosa Sensat,
Mercè izquierdo, grup de treball Kimeia, Química a Infantil i Primària. Una nova mirada, Graó, 2012
Ingrid Chalufour, Karen Worth, Exploring Water with Young Children (The Young Scientist Series), Redleaf Press , 2005
Rochel Gelman, Kimberley Breneman, Gay Macdonald, Moises Roman, Preschool Pathways to Science (PrePS): Facilitating Scientific Ways of Thinking, Talking, Doing, and Understanding, Paul H Brookes Pub Co, 2009
Ingrid Chalufour, Karen Worth, Building Structures with Young Children (Young Scientist Series), Redleaf Press , 2004
Ingrid Chalufour, Karen Worth, Discovering Nature with Young Children: Part of the Young Scientist Series, Redleaf Press , 2003
Karen Worth, Sharon Hay Grollman, Worms, Shadows, and Whirlpools: Science in the Early Childhood Classroom, Heinemann, 2003
Josep Castelló, Paloma García, Maria Cristina Sanz, Teresa Tilló, Coneixement del medi natural. Fonamentació teòrico-pràctica, Educació infantil, Publicacions i edicions de la Universitat de Barcelona, 2005
Pedro Cañal de León, Investigando los seres vivos, Diada Editorial, 2008
Fiona Danks, Jo Schofield, La naturaleza, un lugar de recreo, Blume, 2007
|