Grado en Historia del Arte y Arqueología (2018) |
Asignaturas |
PREHISTORIA Y EVOLUCIÓN HUMANA |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | PREHISTORIA Y EVOLUCIÓN HUMANA | Código | 12304004 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A7 |
Usa métodos y técnicas de otras ciencias humanas. | |
A8 |
Comprende el método arqueológico como instrumento de análisis del pasado. Introduce los rudimentos metodológicos para utilizar fuentes no escritas como las arqueológicas y otras. | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
CT7 |
Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen per raó de gènere i altres motius i comprendre’n les causes. Identificar els principals problemes ambientals. Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat. Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |