Grado en Historia del Arte y Arqueología (2018) |
Asignaturas |
RECURSOS Y GESTIÓN DIGITAL |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | RECURSOS Y GESTIÓN DIGITAL | Código | 12304008 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A4 |
Entiende y aplica los principios teóricos de la Humanidades Digitales a casos concretos. Maneja correctamente los medios tecnológicos aplicados a las disciplinas arqueologías e histórico-artísticas. | |
A7 |
Usa métodos y técnicas de otras ciencias humanas. | |
A8 |
Inicia la investigación histórica a partir de fuentes variadas (intencionales y no intencionales). Realiza trabajos de reflexión y síntesis a partir de la busca en las fuentes bibliográficas fundamentales. | |
A9 |
Aplica las diferentes tecnologías de la información. | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT7 |
Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen per raó de gènere i altres motius i comprendre’n les causes. Identificar els principals problemes ambientals. Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat. Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |