Guia docent Facultat de Química |
català |
Genètica, Física i Química Forense (2017) |
Assignatures |
FÍSICA FORENSE |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | FÍSICA FORENSE | Codi | 13695101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE2 |
Adquirir l'entrenament adequat per analitzar les situacions forenses amb què es trobin els estudiants. | |
CE4 |
Conèixer els fonaments físics i les tècniques instrumentals de la mecànica, la termologia, el moviment ondulatori, la microscòpia, l'electromagnetisme i la física nuclear aplicades a les tècniques forenses. Utilitzar les tècniques anteriorment esmentades per extreure evidències en la investigació forense. | |
CE8 |
Conèixer els fonaments físics i les tècniques instrumentals de la mecànica, la termologia, el moviment ondulatori, la microscòpia, l'electromagnetisme i la física nuclear aplicades a les tècniques forenses. Utilitzar les tècniques anteriorment esmentades per extreure evidències en la investigació forense. | |
CE9 |
Aplicar els resultats d'experiments a la metodologia forense i extreure conclusions dels mateixos. Avaluar críticament una informació i incorporar a la pròpia base de coneixements. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Desenvolupar l'autonomia suficient per treballar en projectes d'investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques del seu àmbit temàtic. | |
CT3 |
Resoldre problemes complexos de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinaris. | |
CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. | |
CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |