Guia docent Facultat de Química |
català |
Genètica, Física i Química Forense (2017) |
Assignatures |
GENÈTICA FORENSE |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | GENÈTICA FORENSE | Codi | 13695102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Comprendre que l'ADN és, probablement, l'eina més poderosa en la lluita contra el crim. Identificar les limitacions de la genètica forense en el sistema legal. | |
CE2 |
Comprendre que l'ADN és, probablement, l'eina més poderosa en la lluita contra el crim. Identificar les limitacions de la genètica forense en el sistema legal. | |
CE3 |
Aplicar l'anàlisi estadística en la interpretació dels resultats dels perfils d'ADN en els processos d'identificació de persones. | |
CE5 |
Utilitzar bases de dades d'ADN d'interès forense, STRs, CODIS, haplotips del cromosoma Y i haplotips mitocondriles. | |
CE7 |
Adquirir habilitats en cadascuna de les etapes del procés d'anàlisi de l'ADN: recollida de mostres, recuperació, quantificació, amplificació, separació i interpretació de resultats. | |
CE10 |
Comprendre l'estructura del genoma humà i les característiques dels marcadors genètics utilitzats en genètica forense. | |
CE11 |
Adquirir habilitats en cadascuna de les etapes del procés d'anàlisi de l'ADN: recollida de mostres, recuperació, quantificació, amplificació, separació i interpretació de resultats. | |
CE12 |
Adquirir habilitats en cadascuna de les etapes del procés d'anàlisi de l'ADN: recollida de mostres, recuperació, quantificació, amplificació, separació i interpretació de resultats. Aplicar l'anàlisi estadística en la interpretació dels resultats dels perfils d'ADN en els processos d'identificació de persones. Utilitzar bases de dades d'ADN d'interès forense, STRs, CODIS, haplotips del cromosoma Y i haplotips mitocondriles. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Resoldre problemes complexos de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinaris. | |
CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d'audiències. | |
CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. | |
CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |