2018_19
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010)
 Assignatures
  QUALITAT I LEGISLACIÓ ALIMENTÀRIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Avantprojecte
A14
A27
A28
A29
A37
A38
A40
B1
B2
B3
B5
B6
B9
C2
C3
Es valorarà la memòria del projecte que es realitza al llarg de les pràctiques tant de qualitat com de legislació alimentària de forma grupal.
40%
Presentacions / exposicions
B5
C2
C4
Es valorarà la presentació i defensa oral del projecte de forma grupal
30%
Proves objectives de tipus test
A14
A27
A28
A29
A37
A38
A40
Es valorarà el contingut teòric i pràctic dels blocs de qualitat i legislació alimentària de forma individual. 15%
Proves objectives de preguntes curtes
A14
A27
A28
A29
A37
A38
A40
Es valorarà el contingut teòric i pràctic dels blocs de qualitat i legislació alimentària de forma individual. 15%
Altres  

La no assistència a les pràctiques penalitzarà en la puntuació final de l'assignatura (-0,125 punts per cada pràctica).

 
Altres comentaris i segona convocatòria

En les activitats avaluadores de les proves i en la revisió d'exàmens no està permès l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves (art.21 NAM Grau i art.20 NAM Màster), a més de les indicacions específiques que faci el professor. L'incompliment d'aquesta norma invalida la prova d'avaluació.

És requisit indispensable per aprovar l'assignatura superar amb 5 tots els barems d'avaluació. Si l'alumne no es presenta a una de les parts de l'examen final es considera que aquesta part està no superada, per la qual cosa, no pot aprovar l'assignatura.

SEGONA CONVOCATÒRIA:

Si l'alumne té pendent l'avantprojecte i/o la presentació oral, podrà presentar-se de l'apartat pendent fent una revisió del projecte segons els comentaris fets pel professorat, tornant-lo a presentar.

Si l'alumne té pendent les proves objectives tipus test i/o preguntes curtes, podrà presentar-se d'aquest apartat tornant a fer una prova de la mateixa tipologia.

Si l'alumne té tots els apartats de l'assignatura suspesos, haurà de recuperar tant l'avantprojecte i la seva presentació com les proves objectives de tipus test i/o preguntes curtes.