2018_19
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Ciències del Sistema Nerviós (2015)
 Assignatures
  DISSENYS D'INVESTIGACIÓ I ANÀLISI DE DADES
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A2 Aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en àmbits nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d’estudi
Formular hipòtesis, dissenyar experiments i aplicar la metodologia estadística adequada en cada cas
 A3 Seleccionar i aplicar els dissenys d’investigació, els procediments per formular i contrastar hipòtesis i la interpretació de resultats en els estudis de neurociència
Planificar, executar i explicar experiments i assajos clínics. Saber informar-se en l’àmbit de la neurociència
 A4 Seleccionar i aplicar els dissenys d’investigació, els procediments per formular i contrastar hipòtesis i la interpretació de resultats en els estudis de neurociència
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d’idees, sovint en un context d’investigació
 B2 Elaborar una estratègia realista per resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d’estudi
 B4 Posseir les habilitats d’aprenentatge que els permetin continuar estudiant d’una manera que hauria de ser en gran mesura autodirigida o autònoma
Concretar els objectius a llarg termini en objectius operatius
 B5 Incorporar els aprenentatges proposats pels experts i mostrar una actitud activa per assimilar-los
Fomentar que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l’equip
 B8 Decidir el que s’ha de mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho de d'acord amb la seva planificació en el termini previst
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C3 Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
 C4 Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa