Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Dret de l'Empresa i de la Contractació (2012) - Virtual |
Assignatures |
NOVES PERSPECTIVES DEL DRET CONTRACTUAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | NOVES PERSPECTIVES DEL DRET CONTRACTUAL | Codi | 15655105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els nous models contractuals i la seva possible aplicació en relació a un determinat supòsit de fet o necessitat pràctica Coneix, comprèn i interpreta el règim jurídic de les obligacions i els contractes, les diferents categories i la seva respectiva aplicació | |
A2 |
Coneix els nous models contractuals i la seva possible aplicació en relació a un determinat supòsit de fet o necessitat pràctica Coneix, comprèn i interpreta el règim jurídic de les obligacions i els contractes, les diferents categories i la seva respectiva aplicació Pren part activa en el procés d'aprenentatge amb autonomia i perspectiva crítica | |
A6 |
Coneix, comprèn i interpreta el règim jurídic de les obligacions i els contractes, les diferents categories i la seva respectiva aplicació Pren part activa en el procés d'aprenentatge amb autonomia i perspectiva crítica | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors |