Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Doble titulació de Grau d'Enginyeria Informàtica i de Biotecnologia (2014) |
Assignatures |
MATEMÀTICA DISCRETA II |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | MATEMÀTICA DISCRETA II | Codi | 17914013 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats introductòries |
Sessió Magistral | Desenvolupament dels continguts |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | A principi de curs es disposarà d'una llista de problemes. Alguns dels problemes ja estaran resolts i la resta seran per resoldre. Els problemes resolts volen servir de model o inspiració als alumnes per resoldre la resta de problemes. La programació del curs serà pública, amb una llista especificada dels problemes que es resoldran de cada tema, de manera que els alumnes els hauran de preparar abans d’assistir a classe. Les classes de problemes s’intentarà que siguin participatives amb la implicació activa dels alumnes. Els problemes es resoldran de manera col·lectiva sota el guiatge del professor/a. |
Presentacions / exposicions | Les presentacions seran opcionals. La temàtica de les presentacions serà dins la codificació avançada del Bloc 3. Les presentacions seran de dos tipus diferents: presentacions teòriques i presentacions de laboratori. En quant a la temàtica, els alumnes podran escollir entre un tema d’una llista de temes proposats o podran proposar i discutir algun tema amb el professor/a. Si no es presenten treballs s’aprofitaran les hores restants per a presentar temes actuals per part del professor/a. La intenció de presentar un treball opcional s'ha de notificar als professors de l'assignatura un mes abans del final de curs. Altrament no hi haurà l'opció de fer el treball. |
Atenció personalitzada | Atenció personalitzada |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Es proposaran una sèrie de problemes amb la intenció de reflexionar sobre els continguts apresos. Es discutiran en petits grups amb petites ajudes del professor i s'haurà de formalitzar una eventual resolució. |