Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau d'Infermeria (2016) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES DE SIMULACIÓ CLÍNICA II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | PRÀCTIQUES DE SIMULACIÓ CLÍNICA II | Codi | 18234112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Argumentar la relació dels procediments de cures clíniques i el protocol seguits en els casos clínics que se li presentin en base a les guies de pràctica clínica actualitzades | |
A4 |
Argumentar la relació dels procediments de cures clíniques i el protocol seguits en els casos clínics que se li presentin en base a les guies de pràctica clínica actualitzades | |
A14 |
Actuar tenint en compte els aspectes ètics inherents a cura de la persona en els procediments de cures Iniciar una comunicació eficaç mitjançant la simulació en el laboratori d'infermeria Prendre decisions mitjançant el pensament crític i la pràctica reflexiva Utilitzar els recursos amb criteris de sostenibilitat al procediment a realitzar (quantitat, rebuig, selectiu i reciclatge, si procedeix) | |
A17.4 |
Aplicar valoracions i procediments en relació a tècniques terapèutiques, protocols de cures, proves diagnòstiques i fàrmacs en els processos de malaltia al llarg del cicle vital | |
A18.2 |
Aplicar valoracions i procediments en relació a tècniques terapèutiques, protocols de cures, proves diagnòstiques i fàrmacs en els processos de malaltia al llarg del cicle vital | |
A19.5 |
Iniciar una comunicació eficaç mitjançant la simulació al laboratori d'infermeria | |
A23.2 |
Actuar tenint en compte els aspectes ètics inherents a la cura de la persona en els procediments de cures | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |