Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria Industrial (2013) |
Assignatures |
RESISTÈNCIA DE MATERIALS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | RESISTÈNCIA DE MATERIALS | Codi | 20204109 | ||||
Ensenyament | Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
3 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Aplica correctament els principis de la resistència de materials. | |
A1.2 |
Comprova a través de l'experimentació i treball en grup en el laboratori els fonaments teòrics explicats a l'aula. | |
A4.8 |
Determina les propietats mecàniques dels materials i el tipus d'assajos que s'usen per caracteritzar-les. Identifica els diferents tipus de materials ceràmics, vidres, polímers i compostos i els relaciona amb els seus processos de degradació, vida i prevenció, i en prediu les propietats i aplicacions. Aplica les condicions d'equilibri als sòlids rígids, conjunts de sòlids i sòlids deformables. Determina l'estat tensió i deformació d'un prisma mecànic sotmès a qualsevol combinació d'accions Modelitza diferents sistemes resistents i avalua la seva capacitat estructural segons criteris de resistència i rigidesa. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |