Guia docent Escola Tècnica Superior d'Arquitectura |
català |
Grau d'Arquitectura (2010) |
Assignatures |
GESTIÓ PROFESSIONAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | GESTIÓ PROFESSIONAL | Codi | 22204133 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A36 |
Coneixement de l'estructura professional, l'organització col·legial, l'organització d'oficines professionals, els aspectes deontològics, la responsabilitat civil i els procediments administratius de gestió i tramitació professional. | |
A37 |
Coneixement de l'estructura professional, l'organització col·legial, l'organització d'oficines professionals, els aspectes deontològics, la responsabilitat civil i els procediments administratius de gestió i tramitació professional. | |
A38 |
Coneixement de l'estructura professional, l'organització col·legial, l'organització d'oficines professionals, els aspectes deontològics, la responsabilitat civil i els procediments administratius de gestió i tramitació professional. | |
A41 |
Coneixement aplicat del projecte de seguretat i higiene en obra | |
A42 |
Coneixement de la gestió immobiliària i urbanística. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4 |
Pren decisions encertades mostrant seguretat i coherència i d’ acord amb una sistemàtica | |
B5 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B8 |
Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals | |
C3 |
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat |