Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
L'INFANT I LA DANSA |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | L'INFANT I LA DANSA | Codi | 11264221 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | Conèixer els objectius, continguts curriculars i criteris d'avaluació de l'Educació Infantil. | |
MEMD2 | Integrar el desenvolupament del sentit rítmic a partir de la consciència del propi cos com a generador de moviment en alumnes d’educació infantil. | |
MEMD3 | Utilitzar les possibilitats d’improvisació que genera l’educació rítmica en l’educació infantil. | |
MEMD5 | Conèixer i saber aplicar les diferents estratègies metodològiques per l’ensenyament de l’educació musical, potenciant la seva adquisició, comprensió i expressió en l’etapa d’educació infantil. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B1 | Aprendre a aprendre. | |
B3 | Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. | |
B4 | Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. | |
B6 | Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |