2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES I
   Fonts d'informació
Bàsica N.C.T.M., Principios y estándares para la educación matemática, Thales, 2002
Canals M.A., Lògica a totes les edats, Rosa Sensat, 2009
Canals M.A., Primers nombres i primeres operacions, Rosa Sensat, 2009
Canals, M.aA., Viure les matemàtiques de 3 a 6 anys, Rosa Sensat, 2000
, , ,
Boule F., Manipular, organitzar, representar, Narcea,
, , ,
Baroody A.j. , El pensamiento matemático de los niños, Aprendizaje Visor, 1998
Alsina. Angel, Com desenvolupar el pensament matemàtic de 0 a 6 anys, Eumo, 2004
, , ,
N.C.T.M., Comum Core. Estàndards Comuns per a les Matemàtiques, Creamat, 2012
Kamii. C., El número en la educación Preescolar, Aprendizaje Visor, 1984
Galleg C., Aprendre i ensenyar a l'educació Infantil, Graó, 2000
Chamorro C. y otros, Didáctica de las Matemáticas en educación Infantil, Pearson Educación, 2005
Freundenthal Ins., Young Children learn mesurement und geometry, utrech University, 2005
Freundenthal Ins., Children learn mathemaitcs, Utrch University, 2001
Rochel Gelman, Kimberley Breneman, Gay Macdonald, Moises Roman, Preschool Pathways to Science (PrePS): Facilitating Scientific Ways of Thinking, Talking, Doing, and Understanding, Paul H Brookes Pub Co, 2009
Josep Castelló, Paloma García, Maria Cristina Sanz, Teresa Tilló, Coneixement del medi natural. Fonamentació teòrico-pràctica, Educació infantil, Universitat de Barcelona, 2005
Fiona Danks, Jo Schofield, La naturaleza, un lugar de recreo, Blume, 2007
Jordi Martí, Aprender ciències a educació prirmària, Graó, 2012
Ingrid Chalufour, Karen Worth, Discovering Nature with Young Children: Part of the Young Scientist Series, Redleaf Press, 2003

Complementària