Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ ESCRITA EN CATALÀ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | COMUNICACIÓ ESCRITA EN CATALÀ | Codi | 12264004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Treballs |
|
Un treball, a triar: 1) Ressenya conjunta de 4 llibres sobre un tema, a escollir d'una llista. 2) Treball sobre el tractament de trets lingüístics locals en literatura. 3) Els alumnes de les Terres de l'Ebre i del Maestrat poden fer un treball sociològic sobre aquest tema: "Per què els parlants de les Terres de l'Ebre i del Maestrat tenen la consciència que parlen malament?" |
30% | ||||
Proves de desenvolupament | Sobre el temari | 40% | |||||
Altres | Quatre proves pràctiques breus |
30% (5% + 5% + 5% + 15%) |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
És obligatori presentar tots els ítems d'avaluació (la prova final, les 4 proves pràctiques i un dels 3 treballs). No aprovar un ítem implica suspendre l'assignatura. No presentar un ítem implica un "no presentat" a tota l'assignatura. Per a aprovar cal escriure correctament; per tant, si en un treball o en una de les proves (tant les pràctiques com la final) l'alumne escriu 3 o més faltes d'ortografia (entre les quals, sense que la llista estigui tancada, confondre el verb "haver" amb el pronom feble personal de 1a persona, el verb "venir" amb l'adverbi "bé", el verb "saber" amb el pronom feble personal de 3a persona, usar "y" sense "en", entre d'altres) o un error gramatical greu, suspèn tota l'assignatura Els qui no superin la primera convocatòria o no s'hi presentin poden ser avaluats en la segona convocatòria. En aquesta segona convocatòria cal presentar els mateixos ítems que a la primera convocatòria. Pot haver-hi alguna prova sorpresa breu al llarg de l'assignatura que serveixi per a apujar lleument la nota. |