Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 12264301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Treball fi de grau | Quart | 2Q conv. única |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Aplica les tècniques i els mètodes de l’anàlisi lingüística. Construeix una argumentació lingüística. Analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia lingüístiques. | |
A2 |
Comprèn tant la importància estètica de la literatura com el seu paper cultural, social i polític. Comprèn la literatura com un espai de representació, de debat ideològic i de construcció de discursos socials. Comprèn la importància social i política de la literatura en relació amb les preocupacions i els ideals estètics. | |
A7 |
Situa l'estudi de la literatura en el marc dels estudis humanístics, artístics i culturals. | |
A8 |
Coneix els instruments teòrics i metodològics necessaris per a l'anàlisi dels textos literaris. Aplica els coneixements teòrics als treballs d'anàlisi, comentari i comparació de textos literaris, poètics i narratius. Analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia literàries. | |
A9 |
Relaciona el coneixement lingüístic amb altres tipus de coneixement. | |
A10 |
Utilitza de manera eficaç i amb criteris professionals les principals fonts de referència de l’espanyol: llibres d’estil, gramàtiques, diccionaris i bases de dades. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes o processos coneguts | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d'acord amb la planificació donada Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Reflexiona sobre el seu procés i les seves necessitats d’aprenentatge | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués En les seves presentacions utilitza medis de suport El llenguatge no verbal és apropiat al discurs verbal Fa presentacions interessants i convincents Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Adapta l'argumentació i la forma del missatge als diferents grups o situacions preestablertes | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals |