Enseñanza y Adquisi. de Inglés como Lengua Extranjera/Segunda Lengua (2015) |
Asignaturas |
PRÁCTICAS EXTERNAS |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | PRÁCTICAS EXTERNAS | Código | 12865402 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
15 | Prácticas externas obligatorias | Primer | 2Q |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A1 |
Desenvolupa l'habilitat de detectar dificultats d'aprenentatge, i aplicar la metodologia adequada per a superar-les Interpreta dades derivades de l'observació de la pràctica docent, pròpia i aliena, i els relaciona amb la metodologia adequada en l'àmbit de l'ensenyament de la llengua anglesa | |
A2 |
Analitza, avalua i adapta de forma reflexiva i crítica el material i la informació didàctica disponible en el camp de l'ensenyament / aprenentatge de la llengua anglesa | |
A3 |
És capaç d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets Analitza i avalua el discurs de la llengua anglesa per part de l'estudiantat dins l'aula | |
A4 |
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional Analitza i avalua la pròpia pràctica docent, introduint propostes d'innovació que vagin encaminades a la millora de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa Analitza, compara i avalua la interacció alumnat-professorat i entre l'equip docent, introduint propostes de millora | |
A5 |
Planifica tasques educatives efectives que tinguin en compte l'especificitat de l'ensenyament de la llengua anglesa Dissenya materials i activitats orientades a un alumnat amb necessitats específiques Desenvolupa habilitats i estratègies per a l'aprenentatge autònom, l'experimentació i la innovació mitjançant el coneixement i aplicació de les metodologies pròpies de l'ensenyament de la llengua anglesa | |
A6 |
Posseeix fluïdesa i precisió en l'ús instrumental i instruccional de la llengua anglesa Elabora unitats didàctiques, programa i pauta els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa Utilitza les noves tecnologies com a eina per enriquir l'aprenentatge de llengües estrangeres i per promoure l'autoaprenentatge i l'aprenentatge continuat | |
A7 |
Posa en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar Coneix institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat Coneix i utilitza els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit Planifica, analitza, compara i avalua el currículum docent de llengua anglesa en diferents nivells; desenvolupa i aplica metodologies didàctiques, grupals o individuals i personalitzades, adaptades a la diversitat dels estudiants | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B1 |
Pone en práctica de forma disciplinada los enfoques, métodos y experiencias que propone el profesor. Construye conocimientos compartidos, aprende y facilita la contrucción conjunta del aprendizaje. | |
B2 |
Dirige el proceso sistemático de trabajo para la toma de decisiones en grupo. Transfiere el aprendizaje de casos y ejercicios del aula a situaciones reales de otros ámbitos. Obtiene el soporte necesario de otros para conseguir el éxito de sus decisiones. | |
B4 |
Decide cómo gestiona y organiza el trabajo y el tiempo. Toma decisiones acertadas en momentos comprometidos mostrando seguridad, coherencia y acuerdo con una sistemática. Reflexiona sobre su proceso de aprendizaje y necesidades de aprendizaje. | |
B5 |
Identifica los objetivos colectivos del grupo con los suyos propios. Colabora en la definición, organización y distribución de las tareas del grupo. Participa de forma activa y comparte información, conocimiento y experiencias. Con su forma de comunicar y relacionarse contribuye a la cohesión del grupo. Propone al grupo metas ambiciosas y claramente definidas. Facilita la gestión positiva de las diferencias, desacuerdos y conflictos que se producen en el equipo. | |
B6 |
Controla suficientemente sus nervios para expresarse en público. Planifica la comunicación: genera ideas, busca informaciones, selecciona i ordena la información, realiza esquemas, determina el tipo de público y los objetivos de comunicación,... Adapta su argumentación a los diferentes grupos y/o situaciones preestablecidas. Fomenta la participación de sus audiencias y pregunta de forma constructiva para conseguir el diálogo. Adapta la forma del mensaje a las diversas situaciones. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C3 |
Muestra respeto por los derechos fundamentales y de igualdad entre hombres y mujeres. Actúa desdel respeto y promoción de los derechos humanos y los principios de accesibilidad universal, de igualdad de oportunidades, no discriminación y accesibilidad universal de las personas con necesidades educativas especiales. | |
C4 |
Identifica necesidades de formación. |