Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau d'Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (2010) |
Assignatures |
ORIENTACIÓ PROFESSIONAL I ACADÈMICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | ORIENTACIÓ PROFESSIONAL I ACADÈMICA | Codi | 17204101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Conèixer els serveis que ofereix l'Escola i la Universitat, així com l'organització acadèmica de la docència. Conèixer les diferents sortides, atribucions professionals relacionades amb l'enginyeria i les funcions dels diferents col·legis i associacions professionals. Conèixer estratègies per accedir al món laboral. Conèixer les possibilitats de mobilitat acadèmica i professional a nivell estatal i europeu. Conèixer com elaborar un currículum vitae i una carta de presentació. Conèixer com preparar una entrevista de feina | |
B5 |
Conèixer els aspectes de l'Enginyeria relacionats amb l'ètica i la igualtat de gènere. | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació | |
CT4 |
Identifica el propi rol dins del grup i coneix els objectius i tasques del grup Comunica i actua dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Es compromet amb les tasques i l’agenda del grup Col·labora dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional Identifica el propi procés d’aprenentatge Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional | |
CT7 |
Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen per raó de gènere i altres motius i compren les causes Identifica els principals problemes ambientals Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s’implica en la millora de la comunitat Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |