Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (2013) |
Assignatures |
POLÍMERS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | POLÍMERS | Codi | 20695201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Coneix les característiques moleculars dels polímers comuns i les seves aplicacions Coneix i aplica els fonaments termodinàmics de les dissolucions polimèriques per calcular diagrames de fase de dissolucions Coneix i explica les diferents dependències de la viscositat amb densitat, pes molecular i temperatura de materials polimèrics comuns | |
A1.4 |
Modelitza matemàticament la resposta viscoelàstica de materials polimèrics i interpreta correctament les dades experimentals dels mòduls elàstic i de pèrdua (storage and loss moduli) Coneix i és capaç d'explicar el sentit físic de les funcions materials per al comportament reològic de fluids polimèrics. Coneix quan un sistema respon al principi de simplicitat dinàmica. Aplica el concepte de superposició temps-temperatura per a la resposta viscoelàstica | |
A2.2 |
Coneix i aplica en el disseny d'equips els paràmetres de disseny per a diferents mètodes de processament comuns com extrusió i extrusió per bufat. | |
A3.1 |
Coneix la morfologia dels materials polimèrics sòlids comuns És capaç de relacionar l'elasticitat dels elastòmers amb les propietats termodinàmiques. Pot calcular la relació esforç-deformació per elastòmers comuns | |
A3.2 |
Descriu les diferents tècniques de processament de polímers per al seu ús com a sòlids | |
A3.3 |
Aplica models usuals a la predicció del comportament reològic de fluids polimèrics | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4.1 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. Selecciona un procediment d 'entre els que li proposa el professor. Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes, i té criteri en la recerca de la informació. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts | |
C1.3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació |