|
A2 |
Conèixer, analitzar i interpretar l’estructura diacrònica de la Història i un o més períodes específics del passat de la humanitat. |
|
A4 |
Analitzar i interpretar els diferents llenguatges, procediments i tècniques artístiques: arquitectura, urbanisme, pintura, escultura, iconografia, fotografia, cinema, música, etc. |
|
A6 |
Usar, ordenar i interpretar les fonts històriques. |
|
A8 |
Entendre els sistemes socials, les dinàmiques que els han generat i els àmbits culturals i geogràfics on s’integren. |
|
A10 |
Aplicar la didàctica de la Història. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
B1 |
Aprendre a aprendre |
|
B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva |
|
B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d'innovació |
|
B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa |
|
B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i amb responsabilitat compartida |
|
B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets |
|
B7 |
Tenir sensibilització en temes mediambientals |
|
B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals complexos |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
|
C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |