2018_19
Educational guide 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
english 
Degree in Tourism Management and Hospitality (2018)
 Competences


Type A Code Competences Specific
  A1 Comprendre els principis del turisme: la seva dimensió espacial, social, econòmica, empresarial, cultural, jurídica, política i laboral, medioambiental aplicant principis de responsabilitat social i sostenibilitat
  A2 Definir objectius, estratègies, polítiques comercials i tècniques de comunicació en l'àmbit turístic, coneixent com construeix una imatge i una marca, i com es realitza un pla de marqueting turístic i la seva implementació tenint en compte els nous canals de distribució (xarxes socials, massmedia).
  A3 Identificar i implementar les eines bàsiques que ofrereixen les noves tecnologies a la indústria turística sabent emprar els medis d'internet i xarxes socials, així com avaluar i dissenyar l'aplicació dels mateixos
  A4 Comprendre el caràcter dinàmic i evolutiu del turisme i de la nova societat de l'oci, coneixent els principals productes turístics actuals, així com les eines i instruments per a la detecció i plantejament de futurs productes
  A5 Identificar i aplicar l'innovació com un valor fonamental per a la gestió i administració del turisme: identificar tendències, liderar projectes, equips i persones i gestionar el coneixement i la qualitat
  A6 Agafar consciència de la rellevància de l'orientació de servei al client i desenvolupar una marcada orientació per la qualitat en el servei esmentat
  A7 Analitzar i avaluar el funcionament de les destinacions, la seva governança i estructures turístiques i activitats productives del turisme en l'àmbit mundial
  A8 Gestionar territoris i recursos turístics d'acord amb principis de sostenibilitat (mediambientals, socials i econòmics) i conèixer les principals iniciatives de posada en valor del patrimoni per aconseguir un desenvolupament turístic adecuat
  A9 Identificar tècniques de direcció i gestió de diferents tipus d'entitats turístiques definint objectius, estratègies, polítiques de comunicació i gestionant els recursos financers
  A10 Conèixer el procediment operatiu dels àmbits de l'allotjament, la restauració, les empreses d'intermediació, les empreses organitzadores d'esdeveniments i entitats públiques turístiques
  A11 Identificar problemes empírics i convertir-los en un objecte d'investigació per així elaborar conclusions que condueixen a una major comprensió del fenòmen turístic
  A12 Utilitzar les metodologies d'investigació, basades en l'aplicació de tècniques quantitatives, qualitatives i geogràfiques, per a seleccionar, sintetitzar i interpretar l'informació (aplicada al) sector turístic integrant i comprenent les potencialitats de les TIC
  A13 Identificar i gestionar espais i destinacions turístiques i avaluar els seus potencials turístics analitzant les possibilitats del seu ús sostenible
  A14 Detectar necessitats de planificació de l'activitat turística i comprendre els objectius, l'estratègia i els instruments públics de la planificació
  A15 Adquirir destreses de comunicació turística, oral i escrita, en una llengua estrangera
Type B Code Competences Transversal
  CT1 Use information in a foreign language effectively.
  CT2 Managing information and knowledge through the efficient use of IT.
  CT3 Solve problems critically, creatively and innovatively in tourism and hospitality field
  CT4 Work autonomously and as part of a team with responsibility and initiative.
  CT5 Communicate information clearly and precisely to a variety of audiences.
  CT6 Manage their learning process and their academic and professional careers.
  CT7 Apply ethical principles and social responsibility as a citizen and a professional.
Type C Code Competences Nuclear
  C1 Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English
  C2 Be advanced users of the information and communication technologies
  C3 Be able to manage information and knowledge
  C4 Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV
  C5 Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals
  C6 Be able to define and develop their academic and professional project