Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOPATOLOGIA II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | PSICOPATOLOGIA II | Codi | 11204107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Sessió Magistral |
|
S'avaluarà per: 1- examen mixt (tipus test i preguntes curtes). |
L'examen valdrà el 60% de la nota. |
||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
S'avaluarà per: 1- Dos treballs amb grups de 3 persones 2- preguntes de supòsit pràctic a l'examen |
Els treballs dels casos pràctics valdran el 40% (20% cada treball) de la nota. | ||||
Proves mixtes |
|
||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'assignatura pot superar-se per avaluació continuada o examen oficial. L'avaluació continuada inclou:entrega dels dos treballs de cas pràctic (40%) i examen (60%). La data d'aquest examen serà prèvia a l'examen oficial i serà proposada per les professores a l'inici de curs en el moodle (pla de treball). Els alumnes que tinguin aprovats els treballs però l'examen suspès poden recuperar l'examen a la convocatòria oficial (data posada per la facultat). Els treballs no tenen una segona oportunitat. Qui no hagi entregat els treballs (o renuncii a la seva nota), es presentarà a l'examen oficial (tindrà preguntes test, curtes i casos clínics), que li permetrà el 100% de la nota. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a. |