Grado en Psicología (2009) |
Asignaturas |
PSICOLOGÍA DE LA EDUCACIÓN II |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | PSICOLOGÍA DE LA EDUCACIÓN II | Código | 11204118 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Tercer | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | En la primera sessió de classe es presentarà la guia docent, el funcionament de l'assignatura i, el sistema i instruments d'avaluació. |
Sesión magistral | Explicació dels continguts dels mòduls amb suport de material imprès i digital. |
Estudios previos | Treball d'estudi i aprofundiment de les lectures recomanades per a cada mòdul. Es facilitaran qüestions que l'alumne, de forma individual, haurà de respondre amb la finalitat d'identificar aspectes rellevants del propi aprenentatge en relació als continguts abordats en el mòdul. |
Supuestos prácticos / estudio de casos | Estudi i resolució de casos pràctics que els alumnes, en petit grup,hauran d' analitzar emprant coneixements relacionats amb els continguts tractats en cada mòdul. La situació problema que cal abordar en cada cas respon a qüestions que es plantegen en la pràctica professional del psicòleg. |
Atención personalizada | El sentit de l'atenció personalitzada és promoure l'avaluació formativa i formadora del procés d'ensenyament i aprenentatge. Es concreta en el seguiment del treball individual i d'equip de l'estudiant i en l'oferiment d'ajuda per a l'autoregulació del seu procés d'aprenentatge. |