Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Pedagogia (2009) |
Assignatures |
DIRECCIÓ, SUPERVISIÓ I AVALUACIÓ EDUCATIVA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | DIRECCIÓ, SUPERVISIÓ I AVALUACIÓ EDUCATIVA | Codi | 11214216 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Coneix els serveis, centres i institucions vinculats a l'àmbit professional relacionat amb la - formació de formadors. | |
A4 |
Identifica les característiques dels individus i/o grups sobre els quals s'incidirà. | |
A7 |
Coneix els fonaments teòrics de la identitat professional. | |
A9 |
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Demostra un pensament crític i creatiu amb capacitat d'adoptar un enfocament ètic en els diferents àmbits de la professió. | |
B5 |
Treballa en equip analitzant els seus processos de treball des del punt de vista del lideratge. | |
B6 |
Defèn la seva carpeta d'aprenentatge per escrit i oralment. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C6 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |