Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II | Codi | 11234111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Arthur Kornberg, Contes de microbis, Ed. Reverté, 2012 Mary Luz Durango Zapata, La microbiología en la escuela, Universidad Nacional de Colombia, 2012 Rochel Gelman, Kimberley Breneman, Gay Macdonald, Moises Roman , Preschool Pathways to Science (PrePS): Facilitating Scientific Ways of Thinking, Talking, Doing, and Understanding , Paul H Brookes Pub Co , 2009 Ingrid Chalufour, Karen Worth , Discovering Nature with Young Children: Part of the Young Scientist Series, Redleaf Press , 2003 Izquierdo, M.; Aliberas, J. , Pensar, actuar i parlar a la classe de ciències, Servei de Publicacions UAB, 2004 Rosa M. Pujol, Didáctica de la ciencias en la educación primaria, Síntesis , 2003 Enric Ramiro i Josep Ferrer, La maleta de la ciència.: 60 experiments d'aire i aigua i centenars de recursos per a tothom, Graó, 2010 Driver, Rosalind;Guesne, Edith; Tiberghien, Andrée , Ideas científicas en la infancia y en la adolescencia , Morata, 1999 Suzanne R. Gellens, Building brains: 600 activity ideas for young children, Redleaf Press, 2013 Fermín María González García, El mapa conceptual y el diagrama UVE. Recursos para la enseñanza superior en el siglo XXI., Narcea, 2008 |
Complementària | |