Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS Y LECTO-ESCRITURA I |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS Y LECTO-ESCRITURA I | Código | 11254104 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Segundo | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | ||||
Presentaciones/exposiciones |
|
Es tindrà en compte la pertinença dels continguts desenvolupats i així com la motivació i la capacitat de resoldre els dubtes plantejats. Es valorarà l'avaluació entre iguals així com la col·laboració en la sessió a través de dubtes pertinents. |
5% | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas |
|
Es tindrà en compte la capacitat de resolució de les problemàtiques plantejades així com l'anàlisi, la justificació i el plantejament. | 5% | ||||
Trabajos |
|
S'avaluaran la síntesi i la reflexió dels continguts treballats al llarg de l'assignatura així com el plantejament dels continguts i la coherència, pertinença i motivació de les activitats compilades. | 45% | ||||
Pruebas de desarrollo |
|
S'avaluaràn els coneixements teòrics, l'anàlisi i el seu plantejament. | 45% | ||||
Otros | Es valorarà la motivació i l'evolució de l'estudiant. |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
Per poder fer la mitjana i aprovar l'assignatura, s'han d'haver superat totes les parts amb un percentatge mínim d'un 50% de la nota de cada part. Només es pot establir una segona convocatòria per la prova de desenvolupament final, prèviament pactada amb grup. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. Convocatòries d'exàmens: - L'alumne té dret a una segona convocatòria d'examen en cas de suspendre la primera - No es contempla la 2a convocatòria com una oportunitat de pujar nota. Avaluació: - S'aplicaran els criteris de correcció lingüística de la URV - Hi haurà un pla alternatiu pels alumnes que no assisteixen a classe per causa justificada. Es consensuarà amb l'alumne a l'inici del curs. Presentació de treballs: - Tot treball presentat més allà de la data límit marcada tindrà una penalització del 25%. - No s'acceptaran treballs passat 15 dies de la data límit de presentació fixada a l'espai Moodle de l'assignatura. |