Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES II |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES II | Codi | 11264108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Introduir a l'alumne en la mecànica del que serà l'assignatura, tot indicant quins seran els punts forts de desenvolupament. |
Sessió Magistral | Explicació pautada de les disciplines socials del currículum d'Educació Infantil i la seva aplicació |
Seminaris | Treball seqüencial complementari de les sessions teòriques tot reforçant les fonts de treball que incideixen en llur comprensió. |
Pràctiques a laboratoris | Comprensió efectiva del tractament de les ciències socials a l'Educació Infantil. Exercicis pertinents als cicles educatius. |
Treballs | Disseny de projectes d'aula i comentaris eficients de lectures. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Es buscarà de l'alumne un treball d'anàlisi i de síntesi raonat respecte a pràctiques variades. |
Pràctiques de camp/sortides | Visita a un museu per tal de valorar la potencialitat de determinades estratègies didàctiques. |
Pràctiques a través de TIC | Ús pràctic del Moodle. |
Atenció personalitzada | Aclariment de conceptes i de la seva aplicació. |